Chevrolet Camaro - Debut pentru o noua legenda americana
Dupa o perioada destul de mare de asteptare, General Motors a prezentat versiunea de serie a lui Chevrolet Camaro. Masina este una extrem de populara in randul americanilor. Noul Chevrolet Camaro preia moştenirea legendară a muscle-carului american şi o readuce în secolul XXI sub forma unui pachet contemporan realizat din elemente retro.
Modelul american va fi disponibil în nivelurile de echipare LS, LT şi SS. Două motorizări sunt posibile, un V6 de 3,6 litri şi 296 CP şi un V8 de 416 CP obţinuţi din 6,2 litri, combinate cu o cutie manuală cu 6 trepte sau una automată.Suspensia este independentă pe toate roţile, cu un sistem StabiliTrak ce promite să asigure o ţinută de drum excelentă. Greutatea este repartizată uniform, cu 52% pe puntea faţă, frânarea bolidului de 1700 de kg fiind asigurată de un sistem Brembo.
Elemente precum forma de V înclinat înainte a părţii din faţă şi „branhiile” de pe panourile din spate reprezintă aspecte distinctive pentru modelul Camaro, la fel ca şi „umerii” ampli ai aripilor din spate. Aceste elemente fac ca noul Camaro să fie recunoscut instantaneu de nostagici, însă totul este realizat cât se poate de contemporan. Imaginea modernă a modelului Camaro este completată de gama de jante de mari dimensiuni, de 18, 19 şi 20 de inch.
Interiorul lui Camaro prezintă acelaşi echilibru între elemente clasice şi designul modern. Ansamblul de ceasuri de bord încastrate, cu indicatoare de formă rotundă încadrate în carcase pătrate, reprezintă un omagiu adus clasicelor Camaro, în timp ce pachetul pentru iluminatul ambientală oferă habitaclului o strălucire distinctă şi îmbietoare. Tapiţeria standard este din material textil; sunt disponibile opţional scaune încălzite, îmbrăcate în piele. Şase airbaguri sunt oferite ca dotare standard, incluzând airbag de tip cortină pentru cap, airbaguri pentru impact lateral şi airbaguri laterale pentru torace montate pe scaunele din faţă
Modelul american va fi disponibil în nivelurile de echipare LS, LT şi SS. Două motorizări sunt posibile, un V6 de 3,6 litri şi 296 CP şi un V8 de 416 CP obţinuţi din 6,2 litri, combinate cu o cutie manuală cu 6 trepte sau una automată.Suspensia este independentă pe toate roţile, cu un sistem StabiliTrak ce promite să asigure o ţinută de drum excelentă. Greutatea este repartizată uniform, cu 52% pe puntea faţă, frânarea bolidului de 1700 de kg fiind asigurată de un sistem Brembo.
Elemente precum forma de V înclinat înainte a părţii din faţă şi „branhiile” de pe panourile din spate reprezintă aspecte distinctive pentru modelul Camaro, la fel ca şi „umerii” ampli ai aripilor din spate. Aceste elemente fac ca noul Camaro să fie recunoscut instantaneu de nostagici, însă totul este realizat cât se poate de contemporan. Imaginea modernă a modelului Camaro este completată de gama de jante de mari dimensiuni, de 18, 19 şi 20 de inch.
Interiorul lui Camaro prezintă acelaşi echilibru între elemente clasice şi designul modern. Ansamblul de ceasuri de bord încastrate, cu indicatoare de formă rotundă încadrate în carcase pătrate, reprezintă un omagiu adus clasicelor Camaro, în timp ce pachetul pentru iluminatul ambientală oferă habitaclului o strălucire distinctă şi îmbietoare. Tapiţeria standard este din material textil; sunt disponibile opţional scaune încălzite, îmbrăcate în piele. Şase airbaguri sunt oferite ca dotare standard, incluzând airbag de tip cortină pentru cap, airbaguri pentru impact lateral şi airbaguri laterale pentru torace montate pe scaunele din faţă