Postări

Se afișează postări din august 19, 2008

Lenovo IdeaPad U8

Imagine
Olimpiada nu este doar un prilej de afirmare al sportivilor ci şi o bună ocazie de a scoate la rampă tot felul de gadgeturi, mai mult sau mai puţin reuşite. Player-ul MP3 inspirat de stadionul “Cuib de pasăre” se încadrează de minune la categoria “Crap gadgets”, însă UMPC-ul Lenovo IdeaPad U8 merită o atenţie deosebită. Despre mini-calculatorul cu putere de “urs” s-a vorbit încă din primăvara acestui an, dar după marele eveniment IT CES 2008, gadgetul Lenovo a cam fost dat uitării. Prezentarea oficială în cadrul Jocurilor Olimpice de Vară 2008 (Beijing) l-a adus din nou în centrul atenţiei. Lenovo IdeaPad U8 este un dispozitiv ultra-portabil (cântăreşte 300 de grame) destinat mai ales persoanelor care consideră că până şi cel mai mic notebook este greu de transportat. Deşi gadgetul Lenovo are dimensiunile aproape pe sfert faţă de un laptop (21 x 173 x 84 mm), performanţele se menţin la un nivel decent, mulţumitor pentru toţi cei care nu doresc jocuri, editare video profesională şi film...

Athlon 64 2000+ consuma mai putin si e mai performant ca Intel ATOM

Cei de la AMD, desi au destule probleme, unele pe cale de a se rezolva, nu puteau sa stea degeaba in timp ce Intel profita de pe urma procesoarelor ultra-portabile ATOM.Asadar, cei de la Tom’s Hardware au pus la teste un ATOM de 1,6GHz si un Athlon 2000+ ( la o frecvente de 1GHz si 0,90 voltajul nucleului) ce consuma doar 8W de energie, iar in urma acestora Intel ATOM a iesit cam sifonat, atat in ceea ce priveste consumul de curent, cat si in ceea ce priveste performanta bruta. Partea proasta in aceasta situatie, este ca pretul de productie al acestui procesor AMD este mult mai mare decat in cazul Intel ATOM, care a fost construit in scopul précis de a costa cat mai putin la o performanta cat mai mare.

Lexus Nuaero

Imagine
Când vine vorba de concepte de automobile, rareori firma producătoare se hazardează să folosească un design foarte neconvenţional, fie şi pentru automobile ce ar putea apărea peste câteva zeci de ani. Cei care îşi permit să vină cu idei radicale sunt designerii independenţi şi exemplul de faţă este unul cât se poate de relevant. Lexus Nuaero este creaţia suedezului Jon Radbrink, licenţiat în design industrial şi specializat pe vehicule. Trebuie spus de la început că acest concept nu poate să fie pe placul tuturor. Datorită formelor sale, Nuaero este tipul de maşină pe care de la început fie o apreciezi, fie o consideri hidoasă. Forma lui Nuaero este o combinaţie de două profile, unul aerodinamic şi unul hidrodinamic. În primul caz este vorba de forma de aripă ce o are secţiunea mediană a habitaclului. Apoi, designerul suedez s-a inspirat din industria nautică şi partea inferioară a fost realizată după modelul navelor catamaran. Roţile subţiri includ motoarele electrice, iar controlul a...