Masserati GranTurismo 2008
Dacă au existat vreodata o masina cu un nume potrivit perfect, aceasta este Maserati GranTurismo. Aceasta defineşte cu adevărat coupe grand turism automobilism din italiană de tip. Cea mai recentă intrare de la Trident a brand-una dintre cele mai voluptuous forme pe drumul de azi, bar none. Aceasta este cea de-a doua generatie coupe de la Maserati, de la început marca renasterea sa produs la începutul acestui deceniu, primul fiind mai putin sexy si unimaginatively numit Maserati Coupé.
De GT, mai degrabă inauspicious a avut un start în atenţia grabbing Departamentul de ce am ales-o de la un suburbane Detroit Ferrari-Maserati si comerciant stabilit pentru o întâlnire în apropiere de Birmingham. Pentru cei nefamiliari cu suburbiile Detroit's nord, Birmingham este unul dintre bogaţi şi comunităţi din Michigan, centrul zonei este de obicei impanzit cu Bentleys, Mercedes si Ferraris. În acest mediu, chiar ca o masina are un timp greu în picioare.
Dacă a avut o pentru a descrie o GranTurismo uman în termeni, probabil, cea mai bună comparaţie ar fi magnific Sophia Loren. Ca doamna Loren, GranTurismo a fost dotat cu curbe, în toate locurile şi dreptul de tip clasic din nas că nu Beverly Hills de plastic chirurg ar merge lasa neatins. De la locul conducătorului auto, arcuri partea din fata a peste roţi sunt clar vizibile de pe ambele maluri fel ca în cazul unui Corvette, dar spre deosebire de brawny american, hood dips jos complet din vedere.
De GranTurismo este propulsat de un 4.2L V8 faptul că cranks horsepower 405 la 7100 rpm. Din păcate, acest motor este slab comparativ atunci când este vorba de răsucirile vigoare, cu doar 339 lb-ft disponibile la 4750 rpm. Combinat cu 6-viteza ZF automate folosite în Quattroporte, el a plecat de GT oarecum sluggish off de pe linie. Chiar şi cu stabilitatea şi de tracţiune de control dezactivată, cauciucuri spate dovedit dificil de lumină. Dar, din nou, aceasta este o mare Tourer, nu un Z06. Nu e ca Maserati este lentă, cu un 0-60 timp de 5,2 secunde si o viteza de top de 177 mph, doar nu-l simt la fel de rapid ca forma sugerează. Dacă ar fi fost 1992, aceste ore ar fi considerate exotice masina teritoriu. Astazi acestea sunt doar mainstream. Dar într-un Maserati GranTurismo, nu este neapărat important cât de repede veţi ajunge acolo, dar stilul în care o faceţi.
Odată ce off de pe linie cu butonul sport apasat sau shifter mutat la stânga pentru control manual, Maser's V8 învârte fericit la 7500 rpm linie roşie. O pereche de extra lung paddles afla la volanul declanşa rapid, dar fără modificări de unealtă de pescuit socoteală. La viteze de drumuri, o scurtă stab din pedala randamentele a Down-Shift şi rapide în sens orar moţiune de acul vitezometrului. Parcurile de la legale pentru a bloca 'em up viteze este tocmai efort. În modul de sport, cutie de viteze fericit rămâne în uneltele dreptul de până la roşu-line, cu toate că până în mod automat va-Shift, mai degrabă decât "rigidă" off-a rev limiter
Pentru cei in cautarea unui mai multe hard-core de conducere experienţă în acest sultry piele, GranTurismo S este, probabil, o mai bună opţiune. Această maşină este pentru cei in cautare de frumusete clasica italiana, cu capabilităţi de mare viteză pentru care nu au nici un interes în glisaţi curse Corvettes. De la $ 110,00 de coupe Maserati va rămâne cu siguranţă o vedere relativ rare pe strada, chiar şi în Birmingham. Dacă veţi face o vezi, să vă ochii soak de vedere. Dacă vreodată o şansă de a obţine o unitate, chiar mai bine.
De GT, mai degrabă inauspicious a avut un start în atenţia grabbing Departamentul de ce am ales-o de la un suburbane Detroit Ferrari-Maserati si comerciant stabilit pentru o întâlnire în apropiere de Birmingham. Pentru cei nefamiliari cu suburbiile Detroit's nord, Birmingham este unul dintre bogaţi şi comunităţi din Michigan, centrul zonei este de obicei impanzit cu Bentleys, Mercedes si Ferraris. În acest mediu, chiar ca o masina are un timp greu în picioare.
Dacă a avut o pentru a descrie o GranTurismo uman în termeni, probabil, cea mai bună comparaţie ar fi magnific Sophia Loren. Ca doamna Loren, GranTurismo a fost dotat cu curbe, în toate locurile şi dreptul de tip clasic din nas că nu Beverly Hills de plastic chirurg ar merge lasa neatins. De la locul conducătorului auto, arcuri partea din fata a peste roţi sunt clar vizibile de pe ambele maluri fel ca în cazul unui Corvette, dar spre deosebire de brawny american, hood dips jos complet din vedere.
De GranTurismo este propulsat de un 4.2L V8 faptul că cranks horsepower 405 la 7100 rpm. Din păcate, acest motor este slab comparativ atunci când este vorba de răsucirile vigoare, cu doar 339 lb-ft disponibile la 4750 rpm. Combinat cu 6-viteza ZF automate folosite în Quattroporte, el a plecat de GT oarecum sluggish off de pe linie. Chiar şi cu stabilitatea şi de tracţiune de control dezactivată, cauciucuri spate dovedit dificil de lumină. Dar, din nou, aceasta este o mare Tourer, nu un Z06. Nu e ca Maserati este lentă, cu un 0-60 timp de 5,2 secunde si o viteza de top de 177 mph, doar nu-l simt la fel de rapid ca forma sugerează. Dacă ar fi fost 1992, aceste ore ar fi considerate exotice masina teritoriu. Astazi acestea sunt doar mainstream. Dar într-un Maserati GranTurismo, nu este neapărat important cât de repede veţi ajunge acolo, dar stilul în care o faceţi.
Odată ce off de pe linie cu butonul sport apasat sau shifter mutat la stânga pentru control manual, Maser's V8 învârte fericit la 7500 rpm linie roşie. O pereche de extra lung paddles afla la volanul declanşa rapid, dar fără modificări de unealtă de pescuit socoteală. La viteze de drumuri, o scurtă stab din pedala randamentele a Down-Shift şi rapide în sens orar moţiune de acul vitezometrului. Parcurile de la legale pentru a bloca 'em up viteze este tocmai efort. În modul de sport, cutie de viteze fericit rămâne în uneltele dreptul de până la roşu-line, cu toate că până în mod automat va-Shift, mai degrabă decât "rigidă" off-a rev limiter
Pentru cei in cautarea unui mai multe hard-core de conducere experienţă în acest sultry piele, GranTurismo S este, probabil, o mai bună opţiune. Această maşină este pentru cei in cautare de frumusete clasica italiana, cu capabilităţi de mare viteză pentru care nu au nici un interes în glisaţi curse Corvettes. De la $ 110,00 de coupe Maserati va rămâne cu siguranţă o vedere relativ rare pe strada, chiar şi în Birmingham. Dacă veţi face o vezi, să vă ochii soak de vedere. Dacă vreodată o şansă de a obţine o unitate, chiar mai bine.