GOLF 6
Iată primele poze cu succesorul lui Volkswagen Golf 5, un automobil pe care cu greu am putea sa-l numim model nou. Mai degrabă un facelift pronunţat. 
De altfel nici nu ştim sigur dacă acesta se va numi Golf 6. Pentru că producătorul german dorea să dea publicităţii primele informaţii şi poze cu noul model abia peste două zile. Dar noi am făcut rost de imagini încă de astăzi şi vi le prezentăm în premieră. Noutăţile constau în blocurile optice preluate parcă de la Scirocco, în partea din faţă şi de la Touareg în partea din spate. Aproximativ la fel precum vă prezentam acum mai bine de patru luni.

De altfel nici nu ştim sigur dacă acesta se va numi Golf 6. Pentru că producătorul german dorea să dea publicităţii primele informaţii şi poze cu noul model abia peste două zile. Dar noi am făcut rost de imagini încă de astăzi şi vi le prezentăm în premieră. Noutăţile constau în blocurile optice preluate parcă de la Scirocco, în partea din faţă şi de la Touareg în partea din spate. Aproximativ la fel precum vă prezentam acum mai bine de patru luni.

Lateralul aduce aminte puternic de actuala generaţie iar interiorul este şi el destul de mult revizuit. Faţă de actuală generaţie, pentru că altfel, este în mare parte inspirat de la Scirocco. De altfel modelul Golf 6 în 3 uşi pare un Scirocco umflat cu pompa. Dar Volkswagen Golf nu s-a vândut niciodată pentru design, astfel că soluţia estetică aleasă de germani poate se va dovedi câştigătoare. 
Vânzările vor începe din noiembrie, cu motorizări ce vor cuprinde propulsoare supraalimentate din seriile TSI, TFSI şi TDI. Viitorul Volkswagen Golf GTI va veni în 2009 cu un motor de 2.0 litri TFSI de 240 CP, pentru ca Golf R32 să aibă propulsorul de la Audi S3, ce va dezvolta aproape 280 CP.

Vânzările vor începe din noiembrie, cu motorizări ce vor cuprinde propulsoare supraalimentate din seriile TSI, TFSI şi TDI. Viitorul Volkswagen Golf GTI va veni în 2009 cu un motor de 2.0 litri TFSI de 240 CP, pentru ca Golf R32 să aibă propulsorul de la Audi S3, ce va dezvolta aproape 280 CP.
